Hej Hej Hallåå! :)

Ska klippa mig om 40min, så är på jobbet och väntar.
Lite nervös, ny frisör är alltid läskigt. Dom kanske suger?
Men ska bara toppa, så dom kan ju inte göra någon jätte katastrof!

Läste idag att det är blodbrist i landet, sist det var det fick jag inte ge blod för jag hade då tatuerat mig.
Men nu surru ! Anmälde mig nyss och dom ringde upp på en gång.
Ska dit imorgon, fylla i papper och testa mig.
Då lär dom ju också se om jag har för lite vita saker i kroppen. Vad heter de.... Vita blod (gogglar) Vita blodkroppar.
För det står på min medicin att har jag ont i halsen ska jag uppsöka läkare för då kan det vara brist. Men inte gjort det för jag tror det är en tillfällig morgonförskylning.
Och vet ni vad? Jag hatar stick i fingret, hur ska detta gå då?
Blir nog lite extra yr trodde dom för jag äter medicinen, men det ska inte vara några som helst problem att ge blod ändå. Så nu kör vi !

nej, ska nu värma mig med lite kaffe ! :)
Vi hörs senare om jag hinner blogga innan vi ska iväg och åka skridskor ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0