Klippa mig, ÄNTLIGEN!

Imorgon ska vi köra ett drop in klipp hos grannen, brevid butiken.
Har alltid klippt mig hos Sofia, blir alltid så nöjd. Men nu är det ekonomin som bestämer.
Hos grannen kostar det 160-260kr beroende på vem av dom som klipper. Hos Sofia så får jag betala 400kr.
Håret har blivit så torrt så måste klippa det innan det blir kluvna toppar.
Fick lite pengar av Farmor idag för jag var där hela dagen och hjälpte till med Farfar. Känns ju dumt att få pengar för de, men hon får ju betalt för att hon är själv. Då vill hon ge de till mig för jag har ont om pengar, så de är ju snällt.

Imorgon ska vi nog åka lite mer skridskor, men ska se om dom rear på lite skridskor på Ica. Klarade inte riktigt hockyskrillor. Måste ha mina klassiska vita.

aja, nu ska jag hämta mamma ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0