men just ja !

sitter här och nyss käkat pizza och dricker vin på jobbet. Väntar att polishen ska torka.
Det blir så fint, glänser härligt!

Mamma sitter och snackar med Mormor i telen, erbjöd henne att jag skulle fixa en egen blogg åt henne.
Typ "[email protected]" .. men det gick inte. Säg till om du ångrar dig!

Men medans dom pratar så kom jag på att jag har glömt berätta hur det gick för mig på blodgivarmötet.
Får tyvärr inte bli blodgivare, först så är det en hälsorisk för mig själv pga min "neurologiska" sjukdom som jag tar medicin som kan stressa hjärtat genom att jag tar bort blod. Sen för den delen hade jag inget att sticka nålarna i.. No kärl!

nej, nu ska vi ta och trycka i oss rökta räkor !
Hörs efter Spa´t imorgon om man inte somnar som en stock efter det!

Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0