nehepp..

Glömde totalt bort att jag skulle skriva ett till inlägg igår. Blev senare än jag trodde att fixa ihop ett kök.
Nu vet dom iallafall lite hur dom kan tänka sig att ha det.

Ikväll ska vi fixa golvet på jobbet, käka pizza och dricka lite vin.
Får se om jag somnar som en stock inatt, för det fortsätter. Kan inte sova, det är för mkt runt omkring just nu.
Börjar bli otroligt jobbigt. Inatt var hon 04.26 senast jag kollade.
Jocke får slå till mig med basebollträ inatt om jag inte somnar.

Nu väntar vi med spänning när bebisen kommer, en vecka över har hon gått. Får se när den vill komma ut. Jag har gjort min vanliga blöjtårta. (Ska ta bilder när jag satt på silkesbandet)

Och eftersom jag hoppat med lite allt möjligt redan så kan jag fortsätta.
Måndag ska vi värdera om lägenheten , håll tummarna för oss ! :D

IMORGON SKA JAG PÅ SPA MED FARMOR OCH MAMMA !
GUUUUUD SÅ SKÖNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0