svårt att sova.

sitter i sängen inatt igen och kan inte somna.
Förstår inte, igår var klockan runt fyra sista gången jag tittade på den. Får se hur mkt den blir idag. Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag försöker sova.
Tack för alla svar, det blir nog det enklaste och spara ut den lite. Annars måste jag klippa mig var tredje vecka. Det orkar jag inte.

Imorgon ska jag först skjusa mamma till jobbet för jag ska ha bilen sen ska jag hem till Farmor och Farfar.
Farmor och jag ska till åsby en sväng och sen kolla lite på tapeter. Mamma och jag ska göra om hennes vardagsrum :)
Sen på kvällen ska Crisse,Ankan, Jag och Jocke till mamma och pappa och käka. Grabbarna ska tydligen äta tunnbrödsrulle. Vi andra ska äta kräftor,rökta räkor,aioli,gratinerade musslor. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0