Aloha !

Är på strålande humör idag, det var ett tag sen jag kände mig så glad. :)
Har ingen aning om varför, kanske den otroliga hettan ute?! .. Solen skiner varje dag!
Sitter på jobbet, kom hit tidigare än tänkt så allt är klart. Nyss ätit frukost och sitter nu även med en kopp te. Det var så länge sen, har haft abstinens ! Men nu, innan värmen kommer häller jag i mig en kopp snabbt!

Ikväll kanske det blir en grillning på någon klippa ute i fina Västerås skärgården. Vi får se.


Fredag vet jag iallafall att Jocke och jag ska ha myskväll. Grilla och så ska jag total krossa honom i Wallstreet! :D

nej, har inget vettigt att skriva om just nu.. Ska gå och slå in Jocke´s present istället.
Tyvärr väldigt tråkig present, men han hjälper mig ju inte direkt. Sen var det någon som snodde min galanta idé jag hade tänkt först ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0