Balkongmys !

Det blev en del varor att plocka upp på förmiddagen så det gick fort dom timmarna man var själv.
Imorgon ska jag köpa en tidning tror jag, men har varit en hel del folk så inte säkert man hinner läsa.

Mamma,Pappa,Crisse och Ankan var här någon timme och fikade. Firade Jocke lite :)
Han fick köttbullar (internt, haha) och en borr/skruvdragare.
Jag bjöd på vin/öl och chokladmousse med crisp.

Måste bara berätta om världens underbaraste.
Joakim Norling ..  ♥
Jag vet att jag ibland suckar och pustar när alla andra berättar att deras killar kommer hem med blommor eller någon liten present eller så.
Jag får det inte ofta alls, men när det väl blir något så blir det stort.
Idag fick Jocke mig att gråta.
Jag har tjatat och tjatat om Kolmården, idag när jag dammsög och han kom hem så ställde han något på vardagsrumsbordet. Tog ett tag innan jag fattade att det var till mig.
Öppnade och där var min absoluta favoritlikör, Xanté!! En hel liter dessutom.
Och runt den så var det papper, läste och där stod det att från 13-15aug ska jag vara på Kolmården och gå på safari,delfinshow m.m.m.m.m.m !! Plus att vi ska bo kvar och ha supermysigt :D

JAG ÄLSKAR DIG... (även fast jag får detta, haha ! Missförstå mig rätt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0