Besviken

Jag är väl både besviken på mig själv och hur arbetsförmedlingen funkar.
Jag kommer nog antagligen bli avstängd nu för jag vägrade vara med på Adecco´s övningar som vi ska ha flera gånger i vekcna 9-17.
Prata inför stor grupp, vi var väl minst 35 st.. Stå och öva på intervju inför alla människor sedan ska dom peka ut svagheter och styrka man har. Och ha diskutioner två och två inför alla.. m.m.
Jag har aldrig klarat sånt och kommer inte klara det. Och det är inte värt 3000kr i månaden..
Jocke,mitt hjärta.. Han sa att jag skulle skita i detta och vi klarar oss ändå. Jag sätter honom i en dålig sits och ber så hemskt mkt om ursäkt för de. Söker allt jag kan och jag ska och kommer hitta något innan min sommartid på Hälsokraft är slut i augusti.



Nu ska jag försöka tänka på annat ett tag.
Får se om det blir en uppdatering om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0