Bråk hela tiden!

Ellis och Sid har bråkat mycket på sistonde. Eller tror dom leker men det låter så våldsamt.
Och båda är ju faktiskt med på de, Ellis är lite löjligare bara.. Sid jagar henne, då lackar hon ur. Men så fort han vänder ryggen till så attackera hon honom.
Får se om den där sprayen jag har köpt kommer hjälpa, har även köpt en doftspridare i samma serie som sitter i ett kontakt uttag. Så hoppas hoppas!

Igår gjorde inte Jocke och jag direkt några billiga inköp med det behövdes.
Inredning till stora Pax garderoben, så vi kan få lite ordning. Även galgar och lite småplock. Sen iväg till Bauhaus och köpte tre st dörrfoder, två dörrar, 8st 2.4m vita lister, skruvar, handtag m.m...
Puh! Och idag ska vi köpa mer saker, suck och pust. Bland annat en fönsterbräda, en till list, en kantlist och antagligen lister så vi kan bygga en egen lite portal in till kök och vardagsrum.
Det är ju sånt som behövs och de är skönt att ha köpt det. Måste få upp det snarast, Sid tycker det nämligen är kul att leka mellan dörren och tapeten där det inte sitter något foder. Aj aj !

Ska iväg en snabbis till återbruket också, iväg med gamla dörrar.

Efter jobbet ska jag in på Ica och hämta ut ett paket med roliga Wii spel i, skulle hämtat ut de igår. Men kom in på Ica drygt 2min efter åtta och då stängde dom åtta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0