Halloj!

Ska skriva en hel uppsats om den underbara veckan med mina kusiner men ska göra det när jag lyckats fått in lite bilder. Måste köpa en ny kabel först bara..


Det är hur varmt som helst ute och desto varmare i våran lägenhet, just nu är det 29.7. YEES!!
Idag jobbade jag 13-18, var rätt lugnt faktiskt .. Men skönt att börja jobba, har schemalagt sex veckor framåt nu.
Imorgon har jag tidig dag 9-15, härligt! Ska hem och göra iordning förrådet då.

I helgen är det POWER MEET, ska bli grymt kul och jag längtar efter langos. Hoppas bara att det inte är dåligt väder. Fredagen är vi först på Ryds sen blir det Ewa och lördag blir det Ewa också.
Torsdag kommer ju mormor och morfar så ska försöka hinna umgås med dom också. Jobbar för det mesta men hinner nog en del! :)

Balkongen ska vara klar senast fredag, oerhört tveksamt att den blir de. SUCK!! ....

Ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0