Hallojsan !

Det blev ingen båttur igår, det blåste sjutton ! Men det blev ett litet dopp i poolen iallafall! :)
Ska snart iväg till jobbet, det blir 13-18 ikväll. Sen hem till Mamma igen, vi var ju så sugna på kräftor ! :D
Så ikväll blir det kräftor och vin !
På fredag vet jag inte vad Jocke och jag ska göra, ta de lugnt kanske ?.. Lördag ska vi först flytta åt Mia & Magnus, sen ska Jockes släkt komma på fika. Och kvällen kommer antagligen Micke,Titti,Ozzy,Siv och Lasse hit. Grillar lite och så.. Men det har jag nog redan nämnt.

Hör av mig lite senare ..



LÄNGTAR till Riddarhyttan, ska bli så skönt!. Tråkigt bara att vi inte kan åka tors-sön. Men båda jobbar så :)
Åker vid lunch på fredagen istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0