Jobb Jobb Jobb!

Som alla vet, så behöver jag något mellan sept-maj.
Jag har sökt lite spontana och lite genom arbetsförmedlingen.

Bland annat:

♥ Lagerhaus (spontant)
♥ Ica lagret (spontant)
♥ Chili Store (spontant)
♥ Europa Möbler (spontant)
♥ Mio (spontant)
♥ Jysk (spontant)
♥ Nisses (spontant)
♥ Willys (spontant)
♥ NoaNoa (sökte personal)
♥ Minnanny.se (sökte personal)

Även ansökt om betald praktik via arbetsförmedlingen på Hälsokraft.

Det är ju såååå nära men ändå såååå långt bort innan jag får fast på Hälsokraft.
Det enda jag egentligen behöver för att klara "livet" är ca 2 dagar i veckan plus Hälsokraft helgerna.
Något måste jag lyckas få!! ...

Kämpar vidare och försöker se allt från den ljusa sidan!



Elin om du ser detta, du måste skicka bilder till mig!


Ska kolla på fotboll nu, suck&pust!
Tidig dag imorgon på jobbet, skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0