Liiiiiite beige!

Nu är jag lite beige. Inte upptäckt några fläckar än, men det kommer säkert.
Får se hur länge jag orkar fortsätta med detta.
Kom en aningens tidigare till jobbet som vanligt, tycker det är skönt och viktigt att kunna dricka min kopp te/kaffe i lugn och ro.. Som tex skriva ett blogginlägg.
Kommer ju få en del varor nu på förmiddagen så har lite att göra i värmen, det är ju knappt något syre här i butiken.

Och jag ber till gudarna att Roger inte klipper av massor imorgon... Har sprayat massor av rosenvatten i håret och idag ska jag göra en kokosinpacking.



Och han får absolut inte tunna ut håret något. Visst det är tungt och kan knappt ha tofs längre, men jag gillar att ha tjockt så får stå ut.


Inatt sov jag inte speciellt bra, funderar på varför.. Vet att det är fruktansvärt varmt fortfarande hos oss och det kan säkert vara det.. Vi har haft runt 29-35 grader i lägenheten i snart fyra veckor.
Jag får nog börja sova på balkongen tror jag. Haha! Katterna lider ju också, stackarna! Lägger blöta handdukar runt dom och svalkar. Ibland häller jag vatten över dom och torkar dom lite lätt. Dom gnäller lite men tycker det är rätt skönt ändå.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0