solnedgång !

..sitter på min (halv-klara) balkong och njuter utav en fin solnedgång. Det behövs efter en sån här tuff dag.
Inte nog med all panikångest, idioter och depp. När jag skulle plocka in disken så SPRÄNGDES en stor glasskål i handen på mig. Klarade mig rätt bra, lite små skärsår bara.
Och in nog med allt detta, SUBWAY FINNS INGE LÄNGRE I STAN????!... Hur i helvetet kan man ta bort mina favoritmackor, kan inte leva utan min starka tonfisk macka !

Vårat nya ute set är perfekt, det blev jätte fint och ändå mkt plats kvar. Så vi passade på att grilla idag, underbart gott men kunde tyvärr inte inviga vårat set för det var 48 grader på balkongen som jag berättade tidigare..

Imorgon kommer Mikaela förbi en stund, sen Farmor. Och sen ska vi ut och bada med båten, skönt!
Jag har fått i uppdrag att göra tonfiskbaguetter till hela gänget.

ses sen och hoppas ni kan sova gott i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0