..spännande!

Fick lön från dagiset fast jag inte lämnat in en timrapport. Fast det var från Nattis och sedan Maj månad. Inte en dag försent ;)
Så fick väldigt bra denna månad, alltid trevligt. Ska lägga undan för tuffare tider sen.

Kom tidigt till jobbet idag, var hur trött som helst på morgonen. Snoozade för länge, kände sedan stressen.
Så in i duschen och försökte peela bort lite av brun utan sol så det faller bort jämnt. För orkade inte smörja in mig till helgens camping.
Föna håret som en tok och packade allt jag skulle ha med mig. Sen fort iväg till bussen. Bara jag på hela bussen ner på stan, så tog ungefär 5min ner.
Kommer in på jobbet och börjar städa och räkna kassan. När jag sätter mig vid datorn för att fylla i papprena inser jag att klockan är tjugo i nio och jag är typ klar. Har inte ens början jobbet? .. Haha! :)

Ska sy lite på två klänningar nu,lite stor. Vi ses !

Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0