suck&pust

Det är alldeles för varmt, svettas som en gris. Vi har 35 grader inne och 48 på balkongen.
Nu har vi iallafall byggt våra utemöbler, grillar igen och tagit hem våra blommor.
TACK för hjälpen med dom Mamma ♥

Beslutet angående min panikattack på adecco, gjorde Jocke och jag tillsammans.
Känns väl kanske inte så bra, men kan trots allt få ihop dom pengarna på egen hand om jag har lite tur.
Mm ...

I helgen ska vi flytta Mia och Magnus på lördag, Jocke fyller även år på lördag.
Letade hur länge som helst efter en födelsedagspresent eftersom jag gav bort min idé.
Men tillslut så hittade jag en, tråkig men antagligen nödvändig.
På kvällen skulle vi haft fest men vågar inte riktigt att onyktra människor som öppnar balkong dörren framochtillbaka när vi inte har ett nät. Och de är alldeles för varmt och vi kan inte vädra.
Men vi funderar väl på att kanske bjuda över Siv,Lasse,Micke och Titti för att äta lite tårta på kvällen och så.
Kanske lite krocket också. De är upp till Jocke, de är hans dag ! :)

Nu ska jag diska och sen städa lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0