Yummy : )

Kan man lura en frisör?
Jag har legat med kokosolja hela natten för att det ska vara glansigt och mjukt.
Men jag har väldigt svårt att tro att jag kan lura en frisör att håret är bättre än vad det är.
Men förhoppningsvis är det bara torrt.
Vill permanenta (stavas det så?) busigt och vågit. Men vet inte om det går på mitt tjocka hår..

Smörjde in mig igen, men är så ovan att ha en annan färg en albino-vit på kroppen så känner mig nästan smutsig. Hoppas jag inte ser smutsig ut bara.
Svårt att se fläckar själv. Men det som är irreterande är att den där söta BUS doften går knappt bort.

Nej, nu ska jag fixa iordning mig sen iväg och bli klippt.


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0