BINGO!

dsc02557 (MMS)

Det blev ingen bingo idag, men nära var det ibland! .. Rätt kul faktiskt, men tycker jag borde kunna systemet eftersom jag jobbat där så mkt. Men icke, kunde inte ett skit! Mamma och Pappa kom hit i panik sedan, för h a t a r min hall. Fått lov att avboka både farmor,sara och mikaela pga den jäkla hallen! Det blev bestämt att imorgon köper vi renoveringsgips och sätter upp. Bestämde även att vi inte ens tänker försöka i sovrummet utan sätter upp det där med. Som tur är det inte dyrt och inte så tjockt så kommer knappt märkas.. Men bli betydligt bättre iallafall. Sen har vi också bestämt att vi inte tänker renovera vardagsrummet för skattepengarna, utan lägger det på sovrum och hallmöbler istället så det blir helt klart och vi får lite mer förvaring. (Vet ej om jag redan berättat det men nu blev det berättat igen isåna fall) Ska sova nu. Puss&kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0