Hallen

Våra hallmöbler vi hade kikat ut på Rusta har utgått..
Jahapp, så var det med de.
Så nu blev det vita möbler och vi valde även att ha en garderob istället för hatthylla och skohylla.
Döljer allt och slipper massa damm.
Har slipat sittförvaringen vi hade i ek. Ska måla den vit imorgon..
Jocke har kämpat på i sovrummet och det är spacklat. Ska slipa imorgon och förhoppningsvis ska jag hinna måla taket imorgon också.
Mamma och jag rev bort all tapet i köket idag och slipade. Sen spacklade vi på en del där också.
Jag ska slipa där imorgon sen måla vitt. Inte exakt lika viktigt där hur de lyser igenom.. För ska tapetsera där när vi renoverar om köket.


nej,nu ska jag äta chips och dipp.

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0