Hej håå !

Vädret är lite sämre idag, så behöver inte ha panik att bli klar med det jag ska göra idag. Kommer nog inte bli något balkongmys idag.
Känner av lite i bihålerna fortfarande, det håller sig kvar .. Suck, men snart kanske förskylningen är borta!

Men åter till idag, ska ta en kopp te till sen ska jag sätta igång här hemma. Försöka få lite ordning för en gång skull.
Riva lite mera i hallen också. Och få bort allt slipdamm.
Sen ikväll ska jag bli miljonär, haha nej men jag och Kattis ska med Siv och tjejerna på Bilbingo. Ni vet där jag jobbade förut med mamma på måndagskvällarna. Ska dit och se om jag kan få lite B I N G O !

Sen hoppas vi alla på att skattepengarna kommer denna vecka! :D

Ses senare!


Här ska ni min nya favoritlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0