Hej håå!

♥ Zonterapin: Det gick bra, gjorde f r u k t a n s v ä r t ont bara. Men gör allt för att slippa ta medicinen. Den nya var ju inte direkt bättre.
Ska nog testa flera gånger, men just nu är jag blå och svullen runt fötterna.

♥ Bilen vi var och kollade på idag, den var inge vidare. Så vi får leta mera.

♥ Pratade med tjejerna idag, så de är bestämt att minigrisarna kommer V.26.
Pratade lite med Titti också, men hann inte bli så mkt så får ringa i helgen igen eller så.
Elin konstaterade att om fem år får hon ha körkort. Hon får ju även gå på krogen då. Vilken jäkel att växa snabbt, nu får du vara 13år ett bra tag.. Upp till fyra år tror jag ;)

♥ Handlade idag också, behövdes. Var rätt tomt i skafferiet och frysen.

♥ Umgicks med Farmor ett tag, hon skulle äta hos mamma och pappa.

♥ Skulle ha spacklat och rivit ner fler tapeter men valde solen istället. Så nu har jag dåligt samvete.


Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0