Igår & Idag

Gårdagen bestod mest utav spackling,slipning, målning av tak m.m..
På kvällen grillade vi med mamma,pappa,Crisse och ankan.
Det blev egna hamburgare och sedan kräftor. MUMS ! :D
Spännande match på Wallstreet också.

Idag har vi slipat,spacklat och målat tak...
Haha ! :)

Imorgon ska vi antagligen tapetsera sovrummet. Eller mamma ska och jag ska jobba för henne.
Skulle ha gjort det idag men taket har inte riktigt blivit bra än, men nu är det tredje gången jag har målat det så nu jävlar ska de blir bra.. annars skjuter jag taket.

Hallen är grymt fin, borde få klart alla möbler i veckan. Får se hur de går .. Den går att leva i nu iallafall.
Fattas lite lister och så , men just nu är de viktigare att få iordning möbler så vi kan ha alla saker någonstans.

Ska ta en kopp te nu , sen ska jag kolla till taket igen.

Hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0