Impuls ..

Klockan nio efter lite diskussion med min mor så for jag iväg till Ica. Jag klagar dagligen på mitt badrum. Och kommer antagligen göra det tills jag får ett badrum som jag hade i förra lägenheten. Så bra med duschen och tvättmaskin och förvaring. Och inte tala om att de var så fint kaklat.
Men det kommer inte bli förens nästa sommar så måste finna mig i detta och göra det bästa av situationen.
Vi gjorde en anordning med lite trägolv och så för ett tag sen... Men blev inte nöjd.
Det där jävla avloppet är åt helvete för mkt fel... ursäkta språket,lite smått upprörd över dess placering.
Så köpte lite saker på Ica och nu har jag gjort om.
Så är det och har lite borrning kvar att göra men det blir nog bra.

Och ett underbart STORT tack till min underbara Mamma.
TACK TACK TACK, för min fina hall.
Blev super snyggt med tapeterna. SUPER SUPER NÖJD!

Och återigen, Tack Micke,Titti och Siv för hjälpen med förarbetet!


Längtar till löning, då blir det möbler..  :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ni är nöjda =)

2010-06-18 @ 11:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0