Kramp !

Spacklar och spacklar, massor att spackla i den hemska hallen!
Ska grundmåla innan mamma tapetserar sen så vi ser att det ser bra ut.
Men just nu skulle jag vilja blunda och när jag tittar så är det klart!

Sid och jag är väldigt osams just nu, han klöser på allt. Och spelar ingen roll hur mkt man skäller eller tar han i nackskinnet. Eller sprutar vatten på tassarna.
Och nu vill han även vara med och spackla. Lite svårt att låsa ut han från hallen..

Ikväll kanske vi ska ut med båten en sväng .. Får hoppas att jag hunnit en bit då plus att vädret är fint.
Imorgon kväll ska vi till Ewa och Peter´s sommarstuga, hämta våran efterlängtade diskmaskin och grilla.
Lördagkväll ska vi vara kattvakt och grilla med Crisse och Ankan hos mamma och pappa.
Dom är i malmö och firar sin bröllopsdag så då ska vi hålla missarna sällskap.






GRATTIS MARTIN PÅ FÖDELSEDAGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0