Marknadsundersökning

Nu har jag anmält mitt intresse till en marknadsundersökning om godis.
Hihi, får se om jag får vara med.  :)

Var ute en sväng med båten, kallt med mysigt. Jocke och Mamma badade.
Efter det åkte mamma och jag till Ica Maxi och tog en shoppingtur.

Tidigare på eftermiddagen var Sara här, vi solade på balkongen och fikade. Kaffe och Hallonmousse med hallon på blev det. Och lite flädersaft. Mysigt, sen åkte hon till Falun. Blev en snabbisträff.
Hon är så brun, sa att jag blir sur på henne. Blir ju bländad av mig själv brevid henne ;) Ha-Ha!

Vet ni va, vi har börjat få liiiiite ordning ! ÄNTLIGEN !
Imorgon tänkt jag ta tag i garderoben och förrådet. Dom är i desperat behov av ordning.

Nu ska jag ta min kopp te och sätta mig på balkongen. Måste prata med solrosorna så dom växer lite extra över natten. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0