Order är skickad!

Blev en aningen upprörd på ett företag jag har beställt min Ipod högtalare ifrån, men tillslut skickade dom ivägen och har jag SUPERTUR så kommer den imorgon. Lagom till midsommar.


Gjorde ju faktiskt en chansning, för vet ju inte hur det låter.
Men enligt alla sajter jag lyckats söka den på så ska den vara kanon.
Hoppas Hoppas Hoppas!

Fjärrkontroll, laddar upp ipoden, både el och batterier också.
Blir nog bra hoppas jag.. Ska fixa lite mera låtar också.

Vi var nere en snabbis på stan imorse.
Jocke köpte en sportjacka, ett par shorts, tre t-shirts och massa strumpor.
Och jag en sportjacka och strumpor.
Han fick ju sommarpresent från jobbet, presentkort på Intersport.
Sen in en snabbis på Naturkompaniet och köpte en fiskekniv till Jocke och en till termosmugg till mig.
Min rosa har lyckats gått vilse.

jaja, nu ska jag fortsätta titta på när Jocke bygger garderob.. Han litar inte på att jag gör rätt ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

Allt bra med dig?



Glad midsommar (i förskott :P)



/Moa

http://moalinden.blogg.se

2010-06-23 @ 13:35:14
URL: http://moalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0