trött är förbipasserat.

Trött är nog passerat för länge sen, slutkörd skulle jag säga.
Jocke är slut för det är mkt på jobbet, mkt hemma att göra och nästan ingen vila för det är träning också.
Jag är slut för oroar mig för jobb under hösten/vintern istället, vill få ihop mera pengar, mkt hemma ..

Men vi kämpar på, blir skönt när vi får hall och sovrum klart ! 
Då kan vi slappa en hel del under sommaren, vi har bestämt att hinna så mkt som möjligt nu så Jocke får njuta av semester och fotbollsVM. Även jag för den delen.

Längtar tills jag börjar på Hälsokraft fast, det är min dröm. Och snart är den här, ska bara överleva ett tag till.
Får hoppas att Mamma står ut med mig också ;)

Imorgon ska jag fortsätta hemma men även baka kärleksmums till Antons Student!

 Tack Siv,Micke och Titti för hjälpen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0