V.22 Renoveringen börjar.

Denna vecka börjar den stora renoveringen.
Som sagt hallen skulle tapetseras på imorgon men känner att jag inte hinner det.
Jag vill att för-arbetet ska vara perfekt.
Golv ska iallafall läggas i hall och sovrum på lördag.

Igår köpte jag och pappa blommor till min balkong. Nu är det planterat och klart, blev hur fint som helst.
Kissemissarna är överlyckliga!
Fattas bara trall och inglasning fast dom ska bygga ut balkongen först.

Nu ska jag iväg på zonterapi, aldrig gjort det förut men min arbetskamrat Bettan vill testa på mig. Det jag vet om, för tryckt lite själv. Det är att det gör så J Ä V L A ont.
Sen ska jag iväg och handla lite.

Jag skriver mera sen när jag har mera tid.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det känns lite bara,så farligt är det inte!

Ha ha, det är bara att bita ihop=)

2010-06-02 @ 11:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0