Zonterapi

Jag har ju börjat gått på Zonterapi hos Bettan.
Har gått två ggr nu, första gången gjorde det grymt ont. Efteråt var jag rätt svullen ovanför fotknölarna och jag hade inte ont i nacken på ett bra tag.

Igår gjorde jag min andra behandling. Gjorde lika fruktansvärt ont, när jag kom till Ica så var mina skakningar så kraftiga att jag fick plocka varor med båda händer för att unvika att tappa det i golvet.
Kunde knappt pricka med ica kortet när jag skulle dra det i terminalen.
Sen lugnade det ner sig. Kände ingen förutom lite ömhet runt fotknölarna och uppåt.
Inatt däremot, inte sovit en blund. Har mått så illa!

OBS OBS OBS OBS!!

(ursäkta denna detaljrika information som nu kommer, känsliga läsare undanbes vänligt men bestämt att lämna sidan)

åter, mådde så fruktansvärt illa. Vaknade hastigt runt tolv och kände jag kommer inte hinna till toaletten. Mkt riktigt spydde i händerna strax innan toadörren. Efter spenderat ca 15 min på toagolvet försökte jag sakta men säkert ta mig till sängen. Somnar om men vaknar strax en timme senare och samma sak igen men nu sprang jag och hann. Samma visa igen, går och lägger mig.. Vaknar en timme senare.. osv... Så fortsatte det till halv sex imorse. Är rätt slutkörd. Mår fortfarande illa, funderar på att slå in papperkorgen så kan jag spy i kassan om jag inte hinner eftersom jag är själv till elva. Haha! Nejdå, det har börjat lugna sig men mår fortfarande illa som sagt.




Det är häftigt att det händer något, men tyvärr är ju illamående det VÄRSTA man kan uppleva. Puh !

Nu ska jag ta mig genom dagen, sen hem och spackla.

Vi ses och ha en toppen solig dag!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0