åååh, så nervös!

Har redan bytt tröja en gång och lär nog få göra det en gång till innan jag åker.
Har kollat upp och åkt ut, så vet vart det ligger.
Intervjun borde vara mer simpel i sättet än en intervju för ett säljjobb.
Får hoppas att dom är snälla mot mig.. Sen är ju alla nervösa inför något sådant men jag är nog mer är nervös.
TOK nervös, så nervös att jag tror jag kommer spy av lättnad efteråt.
SERIÖST alltså, överdriver ej !
Kommer inte kunna stå på benen när jag ska kliva ur bilen, nästan så man vill ringa och säga att man är sjuk.
..snälla snälla, låt det går bra !


ååååh, kan knappt skriva så mkt skakar jag.



FAN , blir ju arg på mig själv!................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0