Allt löser sig tillslut.

Har fått en hel del inplanerade dagar framöver som jag ska jobba..
Känns som jag jobbar en hel del nu, och sen så verkar det som "det andra" kommer snabbare och snabbare emot mig. Kan inte skriva ut här vad det är, men ni som känner mig vet vad jag pratar om.
Nu blir det kanske ett helt halvår tidigare!!! :D

Idag är det första dagen på riktigt länge jag är riktigt glad,positiv och inte ett dugg irreterad!!

U N D E  R B A R T !

Och jag har ju såna fantastiska männsikor runt omkring mig, utan er skulle jag inte klara mig!! ♥

Imorgon har jag lyx dag eftersom jag jobbade så länge idag. Så imorgon blir det 8.30-13.00.
Lämnade nyckeln idag också till grisarna :) Fick jättefina ord av "chefen" och dom tyckte de var jättetråkigt att jag skulle sluta.. Och dom har inte hittat en ersättare än, för han sa att dom jämförde med mig och ingen har passat.
Så det måste jag säga är väl ändå toppbetyg, har tydligen lite charm trots allt ;)
Och han sa även att tjejerna haft problem med andningen fast dom inte har astma... Så inte bara jag...


Kia och Inga, njut av solen i backen ! Ni lät så glada och lyckliga på telefonen ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0