Blommor !

Idag fick jag blommor av min u n d e r b a r a Joakim♥
Kom som en riktigt överaskning för jag är inte speciellt bortskämd med det.
Och det är nog lite bra iallafall för då uppskattar man det tusen gånger mer.
Håller på lagar mat nu. Det blir rökigt marinerad fläskfile med potatisklyftor och bea med chili.
MUMS ! :D

Tre fantastiska år med dig, hjärtat!





Har jobbat idag som vanligt .. Men fick för en gångsskull en tidig dag och det är inte ofta! :)
Eller alltså jobbade nästan heldag, för var på jobbet 06.15. Puh!
Sen träffade jag Pappa, vi åkte ut till Hallsta först och hämtade tältet och markisen till husvagnen för den har vi sålt nu. Dom ska komma och hämta den efter påsken.
Pappa passade på att spräcka sin vindruta under tiden , så fick ringa ett litet samtal till min käre sambo. 
Så Jocke ska fixa det imorgon, Tack ! 
Efter det åkte vi till båten och Jocke fixade lite med rutorna så vi kan köpa lister. Sen blev det älskade Ikea, tre st nya kuddfodral, ny klädsel till puffarna och en hink med lock till kattfodret. Härligt härligt!

Imorgon ska jag först till läkaren. För det var såhär, jag skulle lämna blod till MASSA prover. Men min kropp slutade ge blod till rören. Dom stack mig på sex olika ställen (tatuerar mig heller, hatar detta) .. Men tyvärr fylldes inte dom två sista rören. Så ska dit imorgon igen och göra ett nytt försök.
Min läkare misstänkte anemi, så får väl se vad det blir. Och om alla andra tester är bra, (pga skakningarna) så har han lovat mig att jag ska få komma till en neuvrolog som gör en undersökning på mig också. För vill vara helt säker på att det "bara" är Essentiell Tremor.



Sen till dagens absoluta viktigaste sak !!!


ÄR DET VANLIG DAG IDAG?
NEJ IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR DET 
♥UNDERBARA♥  MORMORS FÖDELSEDAG!
HURRA HURRA HURRA!!!

det är så synd att vi ses så lite,
saknar er jämt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0