Godmorgon i solskenet!

Det är så härligt att vakna upp med att solen skiner dig i ögonen. Härligt Härligt Härligt!
Idag skulle jag ju ha jobbar 14.00-17.30 men det blir 09.00-17.30.
Imorgon är det 07.30-16.30.
Sen blir det ju söndag också heldag men det har jag nog sagt. Sen ringde dom och bokade in mig 5-7 april.
Och det var tidiga dagar, puh! Men får ju sluta tidigare då också så bara bra! :)

Fredag och Lördag har jag faktiskt sagt ifrån, Fredag vill jag verkligen åka till Kista och Lördag ska vi ju fira Pappa. Har ju ändå jobbat fem dagar denna vecka och en av dom är söndag. Så det räcker, dom får ta ett nej en enda gång.. Och sen självklart 9 april tänker jag inte heller jobba.

Ikväll ska vi till Siv och Lasse (fast Lasse jobbar).. Ska käka våfflor, skulle gjort det imorgon egentligen men Jocke måste träna så vi fick ändra. Tror Micke och Titti och även Tomas och Kattis skulle komma.
Efter det måste vi verkligen städa hemma, vi har inte kommit till skott med det än.. Eller på sätt och vis, vi har bara inte dammat,damsugit och skurat..
Sen har vi en hel del som också ska till återbruket...

Blev bara massa onödigt babbel idag, tråkigt för er :)
Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0