Godmorgon!

Solen skiner men det är tyvärr 8.3 minus. SUCK SUCK SUCK!
Igår var det snöstorm här, hur hade ni andra det?
Jävligt sur var jag iallafall, vill inte ha mer snö nu!


Vet ni va?

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Anton´s
20års dag!
HURRA HURRA HURRA!



Var och firade Anton, han fyller 20 IDAG.. (firade igår) Det blev en del folk, bland annat lille Albin. Han har växt så mkt sen sist! :)

Ska snart ta och gå till bussen, den går 07.20, ska bara dricka upp mitt te. Börjar klockan åtta idag och slutar tolv, men vet ju oftast hur det brukar gå. Slutar alla dagar hittills halv fem fast jag ska sluta tidigt. Men förhoppningsvis idag så får jag sluta tidigt. Har lite att göra plus att visningen är klockan halv fem idag.
Får se hur det går, det enda som tar emot är att vi får yttliggare ett renoveringsobjekt.. Men det är ju kul, fast man vill ju helst ha en fast inkomt innan man börjar riva saker och ting. Men vi har ju sagt att vi ska ta lite itaget så det kommer nog gå alldeles utmärkt!

Har frukostdejt på onsdag! Jenny och jag har gått om varandra hela tiden nu. När jag jobbar är hon ledig och tvärtom. Så nu bestämde vi frukostdejt innan jag börjar på onsdag.


nej, vet ni va.. nu måste jag faktiskt springa till bussen!
Ses senare efter visningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0