Gör just nu

Vad gör jag just nu:


Jo, jag försöker bygga upp en självförtroende.. Det har varit lite lågt på sistonde.
Funderar och tänker vad jag ska ha på mig. Får inte vara för fint.
Men har tänkt ett par jeans, tjocktröja och uppsatt hår.
Ytterst lite mascara och lite rouge (måste se levande ut iallafall)
Pluggar och pluggar på om grisskötsel.

..skakar som aldrig förr.
nervös,nervös,nervös......

Vill verkligen ha detta jobb, helt annat vad jag någonsin jobbat som.
Men jag tror på detta, jag skulle passa perfekt !

Kommentarer
Postat av: Moster Titti

Heja Jossan, jag håller tummarna för dig!!! Var stolt , det är inte alla som vågar satsa på nåt sånt! (även om de skulle vilja) kramkram:-)

2010-03-03 @ 16:28:45
Postat av: mamma

Det kommer gå bra grodan! var dig själv bara så ska du se att det går vägen..

kram

2010-03-04 @ 08:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0