Halloj!

Gjort rent och städat ut alla lådor och alla skåp. Känns otroligt skönt.
Har bara en tvättmaskin till att köra sen är det slut, fast det låter så skumt så vettetusan om jag vågar.
Det är dammat och skurat. Finemang! :)
Imorgon ska jag till Hälsokraft vid 11, sen ska jag också kolla på någon klänning Mamma hade sett.
Fyller ju år snart, så måste önska mig lite kläder.. Tyvärr har jag fått slänga en del idag som är sönder, urtvättade. Och det är väl inte det man vill göra just nu men var tvungen.

Onsdag skulle Farmor kanske komma förbi på lite fika. Måste fixa presenten till Titti. (Jocke´s) Hon fyller ju 40år på Lördag och vi tror att vi klurat ut en bra present.

Och vad tror ni min u n d e r b a r a sambo gör just nu?!...
ZzzZzzZzzZzzZzzZzz ♥
Och vad tror ni mina u n d e r b a r a kissemissar gör just nu?!..
ZzzZzzZzzZzzZzzZzz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0