puh!

..helt färdig!
Jobbat dubbla skift idag, två olika förskolor.
Imorgon blir det hel dag, torsdag halvdag. Fredag heldag på Hälsokraft samt Lördag.
Nästa vecka har jag blivit bokat också.
Tyvärr ingen av min favorit (kan inte nämna namn, men ni vet)....
Men den som jag är mest på går också bra. Det är bara den sista som är så stökig så man får huvudvärk så man tror att hjärnan ska explodera.
Går magsjuka på alla tre förskolorna också, så jag har tryckt i mig allt som går .. Och hoppas hoppas hoppas att jag inte blir sjuk.. Men man blir ju "psyk" sjuk... Alla går runt och känner efter extra noga. Jag mår faktiskt illa, men det har sin förklaring, får man panik och trycker i sig ungefär 20st vitpepparkorn på tom mage. Då får man skylla sig själv! :)

Väntar på mamma, vi ska käka musselsoppa och kräftor ikväll! MUMS!
Pappa är i Linköping hela veckan och Jocke är på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0