...såååååååå nervös!

Jag är så otroligt nervös..Svettas hur mkt som helst!
Dom vet att jag inte kan mkt om grisar, det enda dom vet är att jag är redo för lära mig ALLT och har börjat läsa lite om grisar och skötsel så jag är förbered för intervjun imorgon.
Det som känns positivt förutom att han skrev att dom väldigt gärna vill träffa mig är att ansökningstiden är inte slut än.
Jag tror jag skulle trivas alldeles utmärkt där och hoppas verkligen att jag inte gör bort mig imorgon!!
Har även suttit och läst deras hemsida om och om igen och även kollat in bilderna på grisarna.
Så otroligt söta så jag blir galen !
Förstå vad man kommer gråta när dom åker på slakt TVÅ dagar i veckan.... Buuhuuu :(
Finns även en BB avdelning, guu så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0