förvirrande

Det är mkt i huvudet men skulle bli överlycklig om jag fick jobbet på ChilliStore ..
Jag har läst på, och vad jag fattar det som så kan jag sluta på en gång eftersom jag fortfarande har provanställning men är osäker. Står något om man har kollektiv avtal så gäller annat. Men är osäker vad jag har. Ska kolla kontraktet imorgon ..

Håll tummarna för mig ! :)




I helgen var ju mina älskade tjejer här. Ni börjar bli riktigt stora nu. Dröjer inte länge först ni kan åka hit själv med bil och sambos.
På fredagen var vi hela gänget hos Crisse och Ankan .. Käkade god mat och umgicks.
Lördagsmorgonen åkte jag till jobbet, Niklas,Titti,Mamma och Pappa åkte till Stockholm för att spendera en natt där och gå på Queen.
Jag slutade tre och under tiden bakade tjejerna bullar och spelade Guitar Hero.
Dom kom hem till oss vid fyra med Crisse och ankan.. Det blev wii turnering och sen wokade vi massor av god mat ! :)
Vi bestämde att dom fick vara vakna hur länge dom ville men alla var så trötta så vi somnade vid 12.
På söndagsmorgonen blev det som vanligt våfflor till frukost, MUMS ! :)
Förbi Tussan och Fisen och såg till att dom fick lite frukost sedan vidare till Crisse där vi mötte upp resten av gänget igen. Åt lunch ihop sen var det dags för smålandstomtarna att åka hem :(
Det är oerhört tråkigt att vi träffas så lite, saknar er som tokar och mormor och morfar också!..
Men vi har ju försig desto roligare när vi ses !


Go´Kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0