Tjolahoppsaansa!

..trött, trött och lika trött som jämt. Känns som jag bara sover och sover jag inte så tänker jag på att sova.
Får börja äta lite vitaminer så kanske man blir pigg.
Klar med ännu flera julklappar nu, känns otroligt bra. Slipper man tänka på det sen. Har någon klurig kvar men annars är alla klara! :)

Har ni börjat med julklappar än?

                                             

Onsdag ska jag och Mikaela till Åsby och kika om vi hittar något till någon. Kanske ta en liten fika också.
Torsdag ska jag bara tvätta och ta det lungt är tanken. Fredag och lördag jobbar jag.
Lördag ska vi även på skaldjursbuffé, MUMS ! :D

Mamma och jag bokade även hotell och tåg idag, vi ska på Lisebergs julmarknad den 5-6december.
Kommer nog bli super mysigt! :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0