Frusen groda!

..usch och fy, va kallt det är idag! Eller egentligen inte enligt graderna men rått och obehagligt bara!
Idag blir det städning och tvättning men först en zonterapibehandling hos Bettis sen ska jag även förbi Nisses och Plantagen.

Super nöjd med håret, lite ovant bara.. allt är ju borta känns det som. Så kort att det knappt går att dra fingarna igenom. Haha ! :) Men känns skönt, för hur fint det än är med långt hår så var mitt väldigt slitet och det behövdes kapas.
Ser kanske lite äldre ut om man får hoppas. Kanske uppgraderar mig från "en 16åring till en 18åring" .. Hm..

I helgen åker Mamma,Pappa och Crisse till Mormor och Morfar. Hade velat följa med men eftersom jag jobbar varje helg så är det lite svårt. Får ta igen allt sedan.

ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0