Halloj

En fattig människa är inte den som är utan pengar
utan den som är utan en dröm ..


Idag blev det soffliggande .. Väldigt segt men skönt. Båda mår väl lite sådär, vi fick lov att ta en promenad till Ica och handla lite. Det  var en väl behövlig promenad.
Nu kollar vi på lite komediprogram och äter ost och kex.
Imorgon ska vi till Bauhaus och kolla hur mkt det kommer kosta ungefär att sätta upp nya väggen i vardagsrummet. Så kanske vi gör det denna månad. Får se .. Nu är ännu fler julklappar klara.
Kanske får räcka för denna månad nu och ta det sista under novemberlönen.

Snart kommer ju mina favoriter hit också, nästan exakt 20dagar tror jag. ♥
Får se vad vi kommer hitta på, jag måste ju tyvärr jobba lördagen men slutar tre så hinner träffas en del iallafall.


Mamma och Pappa har nyss bokat en resa till den 14Maj. Denna gång när jag hämtar dom ska jag inte få en böter på 700kr som min stackars Pappa får betala.


ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0