Hallojsan!

Idag blev det tusan inte mkt gjort .. Vart helt slut efter min zonterapibehandling. Så jag sov mellan 13-17 .. Puh! Och är faktiskt lika trött nu .. Men har hunnit fixa lite små pyssel. Tre tvättar, bäddat rent, gjort en dekoration till bordet med en grön växt, pumpa,hjärta,ljus och stenar. Det blev fint.
Får köra ett race på morgonen imorgon istället.

Igår hittade jag en julklapp på internet ..Har gått och småtänkt lite på den. Och ikväll bestämde jag mig för att den ska jag ha till Mamma och Pappa. När jag sedan försökte hitta den så att jag glömt bort vart den fanns. Och det var inte det lättaste att googla fram den. Men tillslut så ! :) Snart hemma här. Skönt, då är båda Mamma och Pappa helt klara. Siv är helt klar också. Micke och Titti vet vi exakt vad vi ska köpa. Och även Kerstin är klar. Men det är många kvar .. Vi ska nog klura ut något bra till er med :)

Våra outfits har kommit till helgen, jag måste verkligen hitta en underkjol. OMG vad kort den var!!! ....
Det måste lösas!

Imorgon blir det svampplock med Farmor och Mamma. Lunch på Erikslund först.

Ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0