.. Hejsan !

Det var ett tag sen .. Totalt glömt bort bloggen förra veckan. Rätt trött så de är nog därför.
I helgen gjorde vi inte så mkt, Fredag var Mamma och Pappa här, käkade och spelade Wii.
Lördag var Anton här med sin tjej Carro. Söndag åkte vi och fiskade. Jättefint väder och Pappa fick upp två regnbågar.
Mamma och jag plockade även lite svamp. Sedan efter ett tag kom mamma på att hon hade två olika par skor på sig.. Haha !! .. Hur lyckas man?.

Idag har jag inte gjort så mkt, hjälpte Pappa med båten imorse sen har jag bara varit hemma och tråkat. Tvättat och lagat mat.
Måste färga håret för att rätt rejäl utväxt men är trött på att vara så ljushårig.. Men vill inte vara mörk heller .. Och måste verkligen klippa mig för det är slitet, speciellt om jag ska klippa mig. Men där jag blir nöjd tar dom 450kr för en klippning och det är lite mkt just nu för mig.. Får se hur det blir.
Sitter just nu med kokosolja i håret och lermask i fejset.

Denna vecka jobbar jag tis,ons,tors och lördag. Nästa vecka tis,ons,tors,fre,lördag och veckan där på mån,tis,tors och lördag.. Så har lite inbokat iallafall.

Fredag ska jag och Jenny baka bullar, det blir nog mysigt ! :D Och jag kommer nog nästan bara göra vaniljbullar. Tycker det är godast.


Ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0