Jahapp



Såhär ska vi se ut, SAILORS.. Det är ju inte riktigt min grej att ha såna kläder på mig. Jag tycker ju mer om att fjanta runt och bjuda på mig själv. Nu måste jag försöka vara snygg, haha! :)
Vi tog detta tema av ren desperat handling. Vi ville ha något ganska billigt och ett tema ihop. Vi ville först vara pirater eller uppblåsbar vikning men det blir för dyrt.
Får hoppas att det hinner komma innan lördag bara!

Idag jobbade jag 9-18. Inte så mkt folk, men städade mkt och hängde allt i storleksordning. Ångade och larmade.
Plockade ut en ny outfit också..

Sen blev det stor handling på Ica, massa god mat och fick mkt för pengarna denna gång. Brukar inte vara så ..
Ligger just nu och försöker få ner svullnaden i mina ben nu, stått exakt hela dagen.
 
Nu ska jag kolla klart på Greys som jag har spelat in sen en varm dusch. Fryser snart ihjäl..

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0