Oktoberhelg

Första helgen i Oktober blev en bra helg.
Fredag var Jocke bortrest som sagt. Jobbade till fem, sen hämta Mikaela, hem till Fisen och Tussan. Sen hem till mina monster.Jag hade myskväll med Jenny och Mikaela. Det blev en hel del symptom av graviditeten snack men de får man ta och man umgås med två gravida. Vi hade det mysigt.
Åt god sallad,massa godis och glodde på Idol.
På hem vägen var jag med om den mest otäcka saken.
Han måste varit drogpåverkad eller så. Körde jätte tätt intill min bakdel på bilen. Jag markerade med en liten bromsning. Då blev det värre, såg inte ens hans bakljus sen börjar han vingla och köra upp brevid mig. Sen var det som om han tog sats och körde bilen åt vänster sida sen svängde till åt mig som om han försökte präja mig. Hade jag inte bromsat vet jag inte om hade suttit i min soffa idag. Sen höll han på krocka med bilen framför mig.
Otroligt obehagligt, hade jag lyckats hinna memorera reg nr hade jag ringt polisen.

Idag har jag då jobbat igen, sen till Farfar på akuten och kolla läget. Gav han även till tranbär doppade i mörk choklad. MUMS ! :)
Han var på ganska gott humör trots smärtan, sa till han att han ser ut som en sur gubbe då log han och skrattade till lite.
Sen hem till Fisen och Tussan. Gjort skattjakt åt dom. La ut massa godis på olika ställen. Sen hem , Siv kom hit på lite kaffe. Sen åt vi gooood mat. Marinerad biff med pommes och tre peppar sås.

Mamma och Pappa ska vi hämta imorgon efter vi varit i Örebro. Jocke ska skriva Mensas inträdesprov.

LYCKA TILL ÄLSKLING! ♥

Nu ska jag åka till stationen och hämta min marsipangris Crisse och ankan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0