Big Bang Theory

Hej hopp!

Nu är Liams dop present beställd och jag tror den kommer blir riktigt bra ! :)
Lyckades finna en dikt som jag skrev med också.

Har städat och bakat hela dagen. Dock inte samtidigt. Tog tråkiga städningen först.
Men seriöst, bakning är inte så mkt roligare. Får ju sjukt ont i ryggen.
Får se hur det blir till fikat hos Siv på måndag. Kanske springer desperat till Ica och köper fikabröd.
Måste ju faktiskt baka då igen .. Så får se ..
Hittills har det blivit Chokladbollar,Hallongrottor,Lime/kokostoppar och kolakakor.
Jag har nötmarängerna med chokladkräm och cupcakes kvar. Blir nog dom på söndagförmiddag.

Nu ska jag titta på Big Bang Theory och dricka en välförtjänt kall öl.


Det var allt för mig!


Kommentarer
Postat av: Sivs Lasse

SIV gör flera saker samtidigt och det går bra, förutom när muffins flyter i diskvatten när man hänger tvätt!

2011-04-08 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0