Hej hopp!


Såhär ser klockan ungefär ut som jag fick igår, Mamma hade valt ut den och jag fick den från Farmor.
Enda skillnaden är storleken på visarna och det står inte port house på den.




Nu har jag nyss kommit hem från Ica och Skopunkten.
Äntligen ett par skor som inte läcker eller stinker !
Köpte "Ta tre betala för två" plus 10% rabatt ytterligare för jag blev medlem i deras kundklubb.


Åkte förbi Biltema och köpte Hobbyspray färg till mina guldramar.
Kämpade i EVIGHET för att få upp korken. Jävla barnlås.
Efter ha blivit helt tokig så det kliade i hela kroppen tog jag bilen och åkte till Ryds ..
Stormade in för att få hjälp att få upp den där IDIOT sprayen.
Jocke hade kund så Robin hjälpte mig. Han behövde ju inte ens kämpa, så blev lite surare bara för det!
Suck !



Tycker det blir finare i vitt ! :D

Nu ska jag baka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0