Helgen ! :)

I Fredags jobbade jag på Hälsokraft. Lugn dag men ändå en del folk. Jocke hämtade mig när jag slutade så åkte vi förbi Jenny med en present och vidare till Ryds för att släppa ut en bil till en kund.
Käkade gott och kollade på tv den kvällen .. Inget speciellt.
Lördagsmorgon var det upp och iväg till Chilli. OTROLIGT seg dag med mkt att göra .. Hem och fixade iordning mig och sen bar det iväg till Mamma och Pappa. Vi firade pappa för att han har fyllt år. Han fick en klocka av alla oss. Det blev grillat på menyn och lite spel. Riktigt kul hade vi ! :) Förutom att Crisse höll på att knäcka min näsa med en cheeseball... Tro de eller ej, men jäklar vad det small till!
Vi skjuss hem , så vi slapp gå. Tack för det ! .. Ankan körde. Det är bra segt att gå hem även om man inte tycker att det ser så långt ut så tar det faktiskt ganska lång tid.

Idag var jag faktiskt ledig, helt underbart att kunna vakna utan väckarklockan. Städade hemmet på morgonen och sen blev det plugg-plugg-plugg hemma hos Mamma. Vi hade ganska mkt läxor i båtkursen denna vecka. Har lite kvar också.
Färgade håret med Tints of Nature. Blev riktigt bra !

Nu ska jag hem till Siv och äta.
Hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0