Liams Dop


Igår när jag var hos Mickan och hälsade på så hjälpte jag till att fixa iordning alla dopkort.
Det var kul men jag inser hur drygt det kommer bli att fixa iordning ALLA våra inbjudningskort till bröllopet.
Suck och pust.. Det blir väl kul dom första fem sen när man inser att det är ungefär 30 kvar så ... PUh!

Hon hade kommit upp med en väldigt fin ide på korten..


Dom små fotavtrycken är ju sockersöta!

Så nu har jag klurat och klurat på dop present och har hittat en super fin tror jag ! :)
Ska beställa den ikväll iallafall så jag vet att den hinner komma och sedan har jag även googlat fram en dikt till den som dom trycker på kortet.
Ni får vänta och se vad det blir för något, avslöjar det samma dag som dopet. 7maj ! :)

Nej, nu ska jag fortsätta mitt race här hemma!

Ha de så bra, ses nog ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0